mellandagarrr

Åh nu är jag pank för alltid. Ever and ever! Ligger sjukt mycket back - mycket broke är jag.

Yes, I´m talking mellandagsrea baby! Hela dagen igår (och tidigt i morse innan vi skulle åka till Sthlm... Nej jag är inte beroende) krigade vi oss fram i djungeln. Ja typ så gick det väl till eh. Men jag vann!  Nej men allvarlig nu, ligger på massa minus men så värt det ändå.
Kläder liksom, behöver jag säga mer?

Såg Narnia och Prins Caspian igår kväll, så himla fin film.
"Jag kommer ständigt vaka över er.
Men i er värld bär jag ett annat namn"

Dagen har spenderats först med, som sagt, kalla fingrar i ett kallt Uppsala med kläder kläder kläder <3
Sedan for vi vidare för ännu kallare fingrar till Stockholm för minijul med släkten. Så galet mysig dag, hände mycket bra och meningsfullt.

Nu kollar jag och systrami på Pirates 3, länge sen! Vi hörs senare honeys, puss.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0