Jag har verkligen haft en awesome kväll!

Nä vad ska man säga?
Pure awesomeness!

Började med att jag och syster tog vårt premiäråk tillsammans. Kommer aldrig aldrig glömma det! Vi sitter där i bilen och allt känns så otillåtet och farligt. Sånt jag drömde om när jag var liten men som aldrig skulle hända. Vår joyride <3 Så har vi på världens mest underbara låt - Lifesong. Europaa jag saknar dig <3

Sen så sket jag och Elin i mötet och satt utanför och babblade i stället, vi kom så sent så det kändes inte som någon idé haha. Men det var myys och jag har saknat dig honey!

Sen kvällen i stora drag var fylld med sjukt awesome människor, pyssel och massa prat. Hur mys!?
Gjorde kort, fiina (stolt dagisbarn). Ett till syster och Judith som har fest imorgon och sen ett till Nette, den vackra flickan <3



Vid elva någon gång drog jag, Beate, Nette och Sarah vidare till stan där det blev nattkäk på McDonalds.
himla spårat! Shit, dansmovesen The towel och resten kommer bli worldwide. Galet!

Måste bara tillägga att jag har världens bästa och finaste vänner. Tror inte jag säger det tillräcklig ofta eller så ofta som ni förtjänar det men nu så! Ni är awesome <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0