jag älskar dig verkligen!

Syster, du är himla underbar.

21.50 insåg jag att jag inte hade schampoo och balsam för fägat hår (läs: mamma TRODDE hon hade men fattade inte att det skulle vara för färgat hår. Man ba va?) och ICA stängde 22.00.
Jag och systar kutar sönder till bilen nästa sekund och sen drar iväg så fort vi kan och får. Vad händer inte halvvägs?

Syster har glömt körkortet.

Mihihihi efter exakt en vecka! Men vi kör på (hallå vad är viktigast, körkort eller mitt hår? JUST DET!) och allt gick bra, jag fick mina saker. Awesomeness.


HAHAHAHHAH. Äkta kärlek, buz1ga systrar <3

Hey babys, jag har helg nu! Ingen skola imorgon så det är massa awesome. Puss sockerkaka.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0