High five marküs!!! Untz untz untz

När Elisabeth kom till sitt skåp idag efter julavslutningen såg hon denna lapp upphängd ovanför sitt öppna skåp,



Samt julkulor upphängda i och runt skåpet, massa choklad överallt och sedan en mur av bind-paket uppställda i hela skåpöppningen!
 
Bindor av detta slag med silversnören om. Fiint eller vaad?

Total awesomeness, God Jul Lisa önskar Marküs och Linnäa.
Hahahhaha ÄNTLIGEN kan jag berätta det här, vet ni hur länge vi har planerat det eller!? Gissa vad vi gjorde på ÖB i måndags liksom. (Markus tyckte att bindor var fett dyrt, och sen tyckte han det var himla pinsamt att betala 10 paket bindor så han skyllde på att det var mina. Fegis)

Nu ska jag sova på riktigt, men jag kunde verkligen inte hålla mig för att berätta det här ahaha. Awesomeness. Nu kliar något jobbigt på min läpp. Skumtisch.

God natt once again little fellows!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0