Gåvan

Åh måste berätta. Idag läste jag ut en bok och jag grät verkligen när jag läste slutet!

Det har aldrig hänt att jag gråtit när jag läst en bok men den här gången gick det inte att stoppa, så fin <3
Den fick mig verkligen att uppskatta saker. Tid, vänner, familj och livet. Hur kan man skriva en så härlig bok?

Här sitter jag, alldeles för sent på kvällen, och lyssnar på julmusik och tänker på en alldeles för söt bok. Och att jag har helt underbara vänner. Jag är så tacksam, men tar det ändå så för givet. Klart de finns där liksom, dag ut och dag in.
Nej det är verkligen inte klart. Det är ett under! Ett under att glädjas över varje dag och tacka Gud för så ofta tanken dyker upp.
Vackra och sköra är vänner, take good care och vårda med omsorg.


God natt sweetys.



Kommentarer
Postat av: annnelis.blogg.se

GRÄT DU INTE NÄR DU LÄSTE HP 5, 6 OCH 7?????????????????



<3<3!

2010-12-09 @ 12:00:16
URL: http://annnelis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0