feijn

Näe nu är jag lite opepp-sur.

Ingen av mina vänner har en rolig blogg att följa! (except you ank, you know that <3)
VAD HÄNDER MED VÄRLDEN? Jag vill inte sitta och läsa vad Blondinbella gör hela dagarna liksom. Skaffa bloggar folket. Jag vill stalka 8)

Haha okej då dagen då! Har varit en jätteblandad dag. Jag och syster kollade på Skönheten och Odjuret, älska, och när familjen kom hem dumpade vi restaurangplaner och beställde istället pizza och köpte Ben&Jerrys. Braa födelsedag systrami. Släkt kom och vi trängdes och hade jättetrevligt!

På kvällen var det julspel, så sjukt mys! Tradition sen barnsben och det blir bättre för varje år. Juulen är här!



Sitter och tittar på random youtube klipp, hittade den här. Såå fin tjej. Länge sen man hörde den :)

Nej nu ska jag göra något vettigt, typ duscha haha, hörs imorgon!

Kommentarer
Postat av: annnelis.blogg.se

Hahah <3 åh i feel your pain, ingen uppar typ så tur för dig attt du gör det!! byta favvo-bloggar?

2010-12-05 @ 23:53:37
URL: http://annnelis.blogg.se/
Postat av: Mikailhedda

Very nice and well designed web site. Great content and a fascinating read, keep up the good work and looking forward to more in the future.

2010-12-15 @ 14:00:03
URL: http://mikailhedda.blog16.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0