2 december

Åååh har världens roligaste nyhet! Var inte säker på om jag fick berätta först men sen såg jag att det stod på FB, då måste det ju vara officiellt liksom.

SYSTER HAR KÖRKORT!

Grattisgrattisgrattis! Nu får du köra mig vart du vill! Eller vart jag vill höhö, detta ska utnyttjas!

Klippte mig idag förresten, lite random sådär. Kapade 10 cm - SHIT vad slitet det var! Kommer ni ihåg det här, mitt galet kluvna hårstrå? Hehe och det var ändå ca 2 månader sen..

Har haft en allmänt awesome dag annars, ska plugga nu och bara allmänt chillerilla (hah!) för jag har inte överdrivet mycket plugg (ignorerar det feta berget av böcker inne på mitt rum) och jag är värd lite freetime efter allt underbart kaos :)

Ha en awesome kväll och än en gång - GRATTIS SYSTRAMI <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0