1 december

Älskade datasal <3 eller nåt.
Hah, älskar att sitta här medans ögonen rinner och man hostar på allt som rör sig.

Var hemma igår och bosatte mig i soffan hela dagen. Huvudet värkte och allt var allmänt pain, not cool.

MEN IDAG! Även fast morgonen startat totalsugit (kom försent, missade morgonsamlingen, kom på att syster har min nyckel) så kommer det bli en awesome dag för jag är inte lika jätte-sjuk som innan. Seger!

Hallå jag har ingen julkalender eller vad det heter! En sån där med luckor och choklad och allt det där, ni vet?
Måste . Fixa.

Ooh nu har jag engelska och jag skulle ha skrivit en book-report, veem har inte gjort den?

Sara vill köpa choklad. Hon är awesome!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0