02.09 en lördagmorgon

Jag har väldigt officiellt jullov! Hur underbart som helst och nu ska jag sova hela dagarna långa, typ.

Orkar inte skriva egentligen för jag har varit uppe sen sex (alltså 20 timmar? jeg er lite trötter nu) och har under dessa timmar hunnit med typ hur mycket som helst! 

-Haft en Nelly snarkandes i mitt rum.

-Lämnat in sista uppsatsen och gjort sista läxan FÖR HELA ÅR 2010! SEGER!!!

-Haft dansuppvisning som gick sjukt bra men var av oklar anledning nervös och skakade som en femåring.

-Drog en spontanare till Storvreta, träffade mina mys och sniffade nagellack <3

-Haft världens julmys och avslutning i skolan och stöttat rädda flickor som skulle sjunga solo.

-Gjort VÄRLDENS BÄSTA SAK med Markus hahahha. Berättar i ett annat inlägg.

Nej men nu ska jag däcka sönder. Inte bra att sova fem och en halv timme och sen vara igång en hel dag. Så nu ska jag schlafen i hundra-hundrafemtio år sådär.

God natt babys!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0