EUROPA HÄR KOMMER VI!!

00.26.

Nu är det daaaags! Eller okej, om fyra timmar lämnar jag huset fulladdad med väskor och annat awesome.
Har packat klart nästan ALLT och nu ska jag och Emilia steka pannkakor och baka :D

Funderar på om jag kommer hinna sova något inatt, annars är det att sova på bussen som gäller! Resan kommer bli a to the wesome! Heh kom på att jag knappt berättat något om resan för dig, not cool.

Jag ska uuuut ut ut i Europas fina länder med så galet fina och härliga människor och ha det LEGENDARY i två veckor. Ska till Tyskland, Österrike, Tjeckien och Slovakien. Det kommer bli så gaaaaalet bra så det finns inte.

Nu måste jag fixa klart allt, ska försöka sova en timme hohoo. Annars sommarens första dygning! Men nu måste jag gåå.

Ha det underbart så hörs vi om två veckor!







hehehe update 02.08. Emilia är här och pannkakor check. nu kollar vi himym till klockan tre (då vi ska "gå upp") och sen är det europat för mig :D åker 04.00 till lo och därifrån vidare med buss i 27 h. wiiihihi this will be awesome!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0