autumn <3

Kom hem för någon timme sen, höst och stanhäng är sjukt awesome och mys med rätt person :))

Nu sitter jag och småvåndas lite över mitt schema hehe. Ser att jag ska läsa typ 12 ämnen den här terminen, alla är sjuukt stora också så det blir minst 1000 poäng! MEN det kommer gå så bra så det finns inte, allt kommer ju funka för det är så galet kul ämnen! Hehe hej då liv men det är det värt, kommer få teater i skolan och dans efter. Jobba kan jag glömma men men, nåt måste man offra.

Har bestämt mig för att ha facebook-förbud den här veckan. Crazy I know, är nästan beroende eller nåt. Men jag kommer så inte ha tid med det när skolan väl drar igång saaattee, what to do? Så nu går Spotify varmt och jag läser alla bloggar 1000 gånger om! Anneli - uppdatera ofta. Jag är numera ditt största fan heh... Yes du med Elin. Don´t try to hide ;)

Ska komma igång med något vettigt nu, imorgon går jag till halv sex och därefter är det dans.
Nu börjar det på riktigt!

(kommer säkert uppdatera sönder nu när jag inte har fb på ett tag hehe. enjoy while you can ;))

Kommentarer
Postat av: Anonym

HAHAHAHHAAHHAHAH noted!

Duktig du är, hade aldrig klarat :o :O jag kan slinka in små vinkar om vad som händer på fb åt dig i bloggen ;)

2010-08-31 @ 17:41:04
URL: http://annnelis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0