20 augusti

Nej nej du är inte bortglömd. Livet har bara kommit i vägen, vilket det så galet gärna får göra när det bara är sjukt få dagar av sommarlovet kvar.



Snabb update såhär mitt i natten. Jag mår sjukt bra! Livet i Europat ÄGDE (!) och allt är bara allmänt fint.
Livet efter Europat fortsätter vara crazy bananas bra:

Träffa härliga vänner, ha mysiga dagar, galna kvällar, se på totalt ovärda filmer, få impulser mitt i natten, långa telefonsamtal, sms hela natten, fika hela hela tiden, hundra tända ljus, mysiga filtar, stora koftor och strumpbyxor, löv som gulnar, promenader i kallt solsken, Uppsala i största allmänhet, musik all day long, återuppta kontakter, lära känna nytt folk, få bättre förståelse, sova alldeles för lite, sjukt mycket chai-latte, prata i timmar vid en å, skratta tills tårarna faller, bli ompysslad när man är sjuk, se underbart mysiga filmer, mysa, kramas, fota allt och inget, läsa underbara böcker, sitta uppe alldeles för länge,
tänka på personer med ett leende, hosta tillsammans, promenader i regnet, långa behövliga samtal, lukten av nytvättat, känslan att vakna en perfekt morgon...



Listan kan göras lång av allt underbart som händer just nu. Önskar dig all lycka, vi hörs när mitt hjärta säger så (heheh <3). Imorgon är det bröllop som gäller, inte att servera på för en gångs skull utan för att delta.

Många många kramar. Bless <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0