1 augusti (!!)

Wieerd.. Det är augusti nu ..

Well well! Dagen har varit knaaas. Helt galet trötta tjejer kom till lo klockan tio imorse och var awesome. Därefter var det hej då-dags till allt och alla. Will miss them lots and lots! Har awesome minnen i bagaget nu från hela veckan -
SÅ VÄRT!


Därefter följde timmar (!!!) med shopping inför Europaaaa. Woha. Kom hem typ hundra år senare efter stan- och Gränbyhäng med massa folk. Den enda som orkade med mig och Lisa till slutet var en stackars Markys. Han hängde troget med flickan sin när vi sprang fram och tillbaka genom Gränby typ tretusen gånger för
"vi glömde fixa det på kicks.." eller
"neeej, jag MÅSTE ha neccesären på Åhléns!!" eller
"men okej! var i hela friden köper man tandkräm!?"

Weeell, du fattar. Ska röja undan kaoset i mitt rum nu så att jag kan packa.

Ska packa för tvåååå veckor. Fatta, två veckor i en väska.
HAHAHAHAHAHHAHAHAHAHHAHHAHAHAHHAHAHAHAHHAHAHAHHHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHHAHHAHAHAHHAHAHAHAHHAHAHAHHHAHAHA. wait for it ..
HAHAHAHAHHAHAHAHAHHAHHAHAHAHHAHAHAHAHHAHAHAHHHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHHAHHAHAHAHHAHAHAHAHHAHAHAHHHAHAHAAHAHAHAHAHHA!!





Hohooo lisa söt kör en dålig smygfotning över boyfriens axel. Awesome girl!

Ska göra allt jag hittills bara tänkt fixa nu. Ha det awesome så kastar jag in något innan Europaaaaaa. WOHA!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0