yadiya

Nighty nighty!

Massa saker har hänt de senaste dagarna, på gott och ont. Nu är jag så trött så jag stupar i säng i alla fall, kissen ligger redan och sover <3 åh sweety där! Han har lagt sig mitt på täcket. Nu måste jag ju lyfta bort honom för att kunna krypa ner, sorry honey.

Känner att jag redan ligger efter med läxor och annat skolarbete. Har varit rätt så off de senaste dagarna så i princip allt har bortprioriterats. Hehe det är därför rummet också ser ut som det gör..

Måste catcha up some sömn! Fem och sex timmar hela veckan, njae! Funkar en gång men i längden blir det jobbigt. Trust me on that one!

Oh måste berätta innan jag glömmer och däckar. Syster kom med en spontanpresent till mig <3 Boken "Gucci Krigen". Hon känner verkligen mig den sötnosen, hon har nog också märkt min nere-period. Ska snart börja läsa den, har två till nya böcker som också verkar riktigt läsvärda! Nej men god natt nu.

Ha riktigt fina drömmar. Bless

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0