waiting on the change

Datasalen, do I need to say more?

Grr så ovärd dag hittills. Gjorde sista tyskaprovet, kände mig sjukt säker på allt om pronomen och skit innan. Tänkte "det här går bra, nu kör vi!" Icke. Ovärt att åka till skolan när typ alla har lov, bara för att göra ett skitprov? Ovärt!

Ska skriva en karaktärsanalys tänkte jag, som skulle varit inne för någon vecka sen. Men noll inspiration hjälper inte mycket :(

Men what the heck, himla gnälltant! Får sluta nu (fast det var skönt att bara skriva av sig lite skit först hehe) och tänka framåt och positivt. Till exempel, att när den här karaktäranalysen är klar har jag påsklov(!!!) i mer än en hel gripande vecka :D

Ska mumsa på min Mars och börja skriva nu. Inspirationen brukar komma när jag väl börjar skriva.

Bless!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0