västerås baby, västerås

Jag hann ju aldrig uppdatera igår, inte heller imorse (då jag snoozade en timme och fick panika sönder! smart tjej). Men det jag skulle göra idag, och har gjort för den delen höhö, är ett besök i Västerås!
Träffade underbara vänner och hade en sjukt mysig/spårad dag! Härligt som attan! Fast det känns som man alltid lyckas komma då det inte är sol, not cool!

Vi hade askul iaf. Fick en guidad visning på svengelska där jag tolkade till finska (Danmark och Sverige tävlade om att få Titanic i en split-tävling, vi vann! Yeah!!) och fikade sönder på Espresso House som hade sjukt god chai-latte! Vi rullade därifrån och kom hem med några valkar extra höhö. Två små saker ur en låång dag.

Hade skitkul iaf och efter en jättelång bussresa kom jag hem till en julafton :D Mina två paket hade kommit, skorna och klänningen! På samma dag, what are the odds!?!

Shit vilket kort inlägg det blev om hela dagen, hade mentalt förberett mig för ett mycket längre haha! Äsch, det är väl bra. Försöker lära mig att korta ner och inte skriva en ny roman varje gång.

Hugs <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0