surpriiise

GRATTIS ANNELI :D

Tar mig tiden att skriva det här då du helt och hållet trodde att du skulle på en innebandyfest igår mahaha.
Yees jag visste om allt ;) syster och jag kunde inte komma (du borde förstå varför ifall du läst min blogg den senaste tiden ..) och vi gråter fortfarande blod över att inte ha varit där. Men vi hoppas att du hade jätteroligt på din lite-försenad-överrasknings fest och att vi kommer träffa er inom en jättesnar framtid! (hur, när? ingen aning men it will happen :D)

Ha en underbar dag Anele (och ni andra också såklart, jag har inte glömt er hehe)!

Hugs <3

Kommentarer
Postat av: glad anele :D

ÅÅÅÅH, TACK!!! :D:D:D HAHA jag hade verkligen ingen som helst aning!! :o jättesynd att ni inte kunde komma, men jag fattar varför ;) Säg till när ni hinner träffas inom den snara framtiden hihi :D <3

2010-04-25 @ 18:27:51
URL: http://annnelis.blogg.se/
Postat av: maaaaaaaajz

well written linnet well written ;) vi borde ta en glass nu i vår vädret!

2010-04-26 @ 13:56:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0