stresslife!

Hej :D

Oh jag är inne i ett lyckorus (som kom för ca 5 minuter sen då jag började sjunga för mig själv) och det är alldeles underbart!

Har kommit igång ordentligt nu med rep, prov och allt annat som hör livets vackra gång till. Det går väldigt bra faktiskt med allting, jag tror att jag börjar komma in i det. Trodde aldrig jag skulle bli van med att plugga. Surprise surprise.

Åh hallå. Jag förstår inte hur jag kan tycka repen är så fruktansvärt roliga :D. De är helt underbara! Jag är så glad och positiv att jag förvånas över mig själv. Jag är ständigt uppåt, från morgon till kväll. Bokstavligen, imorgon börjar repen från morgon till kväll. Men det är så kul och jag är ständigt i detta lyckorus.

Pjäsen vi ska framföra är trots allt väldigt mörk och man måste sätta sig in i ilskan och hatet som finns i nästan varje scen. Men hur kan jag då vara så glad och ständigt överlycklig över att ens vara där? Jag förundras varje gång jag upptäcker ett leende på mina läppar. Och jag är så tacksam över att hatet bara blir en fasad som används när vi spelar.

Har faktiskt hunnit äta lite nu (nej jag överdrev (nästan) inte när jag sa att jag inte hinner äta :o. Sova hinner jag faktiskt inte, du skulle nog bli galet förvånad om jag berättade hur lite jag egentligen sover) och tagit en hel kväll utan plugg! DET var länge sen, ganska skönt :))

Nu ska jag catcha up lite sömn. Repet börjar imorgon bitti och jag vill inte vara lika borta som jag var idag hehe.

Sov gott och dröm sött.
Be blessed!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0