right, happy birthday.. !

GRATTIS lilla blogg, på en-månad-och-en-dag dagen! Du har givit mig massor med lycka, chans att skriva ner mina känslor och du har också gjort det du var ment to be: fått vara det ställe där jag babblar om de saker jag vill minnas. Let´s keep it this way huh? <3

Känner mig lite tvungen att berätta om kvällen (till de dagar jag vill le åt något :)) så here you go!
Myskväll på hög nivå!

Det började med att jag, Elin och Lisa inte fick komma in! Mor min var i städtagen och vägrade släppa in oss (jag skulle tydligen ha ringt först - hmpf!) så vi tog en låång promenad. Började i skogen men när flickorna gnällde på vatten och kyla så gick vi längs vägen hem igen.

Hemma väntade vi in Jocke the pocke och satte på The Phantom of the Opera som vi hyrde tidigare. Uuunderbar film, älskar musiken. Josefin joinade oss också en bit in i filmen. Fast egentligen tittade vi inte så mycket, i alla fall inte jag som satt och garvade genom halva filmen haha! Tanken var väl att sätta på någon HP film men ingen ville kolla på mer film så det blev prat. Och mer prat. Och jättemycket mer babbel, mys! Satte på mysmusik (hångelmusik? hahahha!) och jag satte min stämpel på kvällen och satte på dansvideor på youtube heheh <3

Är tacksam för så underbara vänner, det är inget jag tar för givet! Hade askul iaf och vid ett åkte de hem. Och typ NU måste jag sova! Ska upp imorgon och fara till Stockholm, ser inte ut att bli mycket sömn. Bajs! Blir nog inget inlägg då som du förstår hehe.

Sov gott (som du antagligen redan gör) och ha det jättefint.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0