no time to waste

Good morgon!

Kom precis hem, spontan-sov över hos Lisa igår och gårdagen var hur mysig som helst :D

På dagen kom Emilia och vi var bara allmänt trötta och sega. Sen drog jag ju till Lisa där vi hade tjejmys. Det var länge sen det bara var vi tjejer, behövde det <3 Vi sket i att kolla på filmen först, istället satt vi och babblade till klockan blev två, hur mys som helst. Eller satt och satt, jag och Elin tog låg och sov på köksstolarna medan Lisa och Josefin sov på köksgolvet hehe. Hur hamnade vi i köket egentligen? Never mind.

När Josefin och Elin drog hem satte jag och Lisa på Titanic (please observe: TVÅ satte vi på titanic.. hehe clever girls..)

Sidospår: hahhaa crap, råkade kasta ut pasta över hela golvet när jag skulle öppna påsen! Jaja, tillbaka till ämnet.

Det var faktiskt första gången jag såg titanic. Hur har du lyckats att inte se den, undrar du nu. Riktigt bra fråga, skicklighet antar jag 8) När den tog slut (kvart i fem) ringde vi och väckte Elin!! Hon blev jätteglad och önskade oss en riktigt god morgon (eller nåt sånt, svårt urskilja allt mumlande..) och sen däckade vi.

På morgonen var det bara att skynda hem. ska ner på stan nu igen och har skitbråttom, ska träffa Emilia och Emma och sen kanske möta upp tjejerna igen. Får se hur det artar sig. Imorgon händer i alla fall något jätteroligt! Mer om det ikväll.

Ha en bra dag och spring ut i solen och bli en pepparkaka nu va!

Kommentarer
Postat av: Shiko

Hejhej Fin blogg! ^^

Svara på min fråga i mitt senaste inlägg. <3

2010-04-06 @ 15:41:02
URL: http://shikos.blogg.se/
Postat av: darling

Tack :))

2010-04-06 @ 21:11:13
URL: http://dancedarling.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0