missed!

Hej du underbara.

Ligger i sängen och planerar att däcka när som helst, ville bara hälsa på dig först<3 Pumpar U2 "In the name of love".

Idag drog repen igång rejält! Från och med idag är det rep varje dag hela dagen som gäller. Har lite delade känslor inför det faktiskt. Det kommer bli så gäälet kul, jag vet det! Men du vet sådana här segdagar man har ibland, då allt bara känns trögt och att man inte kommer någonstans? Check! Men det försvinner till imorgon, får faktiskt en sovmorgon (!) till elva eller tolv :D Yes det var värt en smiley. Tack vare den sovmorgonen får jag tiden att skriva här.
Funderar på att köpa en dator nu i dagarna. Det skulle vara så praktiskt att ha en egen bärbar med sig överallt istället för att behöva springa omkring och leta efter pappas och sen hitta sladden och allt som hör till..

Oj ska inte svamla den lilla tid jag har här hehe. Hoppas det är underbart bra med dig, saknar den här direktkontakten man får dagligen.

Oh "That´s why you´re beautiful" kom på, så sjukt mysig! Kommer inte på så mycket mer att berätta faktiskt. Kissen ligger och snarkar vid mina fötter, inget ovanligt ..

Äsch nu går jag haha! Det blir ju ändå inget vettigt här.
Ha det underbart tills vi hörs igen, hoppas på ett snart tillfälle. Just det, ha en rolig Valborg!

Hugs, bless <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0