meetingvärd and bunty hunter

Haha underbart avslut på helgen!

Fatta att det är söndag idag! Och jag gick i skolan för någon dag sen. Hallå, jag har ett helt lov framför mig!! Jag behöver inte dö imorgon bitti och undra varför något tjuter i mitt öra klockan sex!

Kom hem nyss efter en heelt knäpp men skitkul kväll! 
Drog som sagt till bion och träffade massa vänner. Det var The Bounty Hunter vi skulle se hehe, hade faktiskt ingen aning. Vill förresten se Remember Me! Du och jag lisa!
Filmen var rätt värd, skitkul på vissa ställen hehe.

Efter filmen packade vi ihop oss till Max där vi röjde, nattöppet is good. Har se-ri-öst fortfarande asont i kinderna efter allt garvande hahahha. Lovley <3 Sen vart det allmänt häng, och spontanhäng kan ofta bli det allra bästa! Ännu mer garv där hahahha! Mötesvärd hahahahha!! (ledsen för det interna men det här vill jag verkligen komma ihåg hehe)

Åkte hem ganska tidigt, är så sjukt trött om kvällarna :o vad är det med mig? Så det blir mys med en bok och en kisse nu, så mys avslut på en underbar dag.

Take care  <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0