i´m alive. for now.

HEEEJ!

Jag lever. Och bloggen återuppstod från de döda. Men jag kommer inte ha tid att skriva här på ett tag, and now you will know why!

Jag är härmed Gudinnan Tisifone i mitt gymnasiums uppsättning av Atridersagan, dramat där endast tvåor och treor medverkar. Anledningen att jag som etta är med är att de fattades en roll och jag tänkte (smart chey)

"Äh, what the heck. Jag kommer ha kul som as så so what om jag får det stressigt. Lätt värt!"

Nu är det så här att jag måste ta ledigt en vecka från skolan, en vecka som tvåor och treor har inlagt som ledigt. Märk väl - inte ettorna. Så jag kommer missa en hel veckas lektioner och istället slita som ett djur morgon till kväll med att lära mig en helt ny roll som alla de andra redan jobbat ca. en månad med! Yeah, jag kommer ha kul också men jag är redan efter.

Och inte nog med att jag har en hel roll att lära mig - jag måste jobba in allt i skolan en hel vecka i förväg. Som om jag inte hade nog innan med 4-5 prov varje vecka... Så jag säger upp bekantskapen med er alla de närmaste veckorna, typ fram till skolavslutningen. Kanske smiter in och skriver nåt kul men det är högst osannorligt höhö.

Skicka ett sms (eller lämna en kommentar) ifall du känner för att muntra upp mig som antingen pluggar, läser manus eller är på rep. Nej inte äter eller sover, man måste prioritera (haha, du börjar fatta hur jag kommer ha det fram till skolavslutningen huh?). Telefonen är det enda jag inte lägger bort så det är där du hittar mig.

Ha det underbart nu och don´t miss me like crazy. Eller jo, gör det så blir jag glad :D Vi hörs när jag får en ledig minut.
Hugs and kisses <3

Oh du gamla grekland, du känns väldigt nära nu!

Kommentarer
Postat av: Madde

Gud vad härligt med greklan, älskar det landet!

2010-04-21 @ 17:24:41
URL: http://maddisenj.blogg.se/
Postat av: anneli

ÅHH, vad kul, grattis!! Jag och Majan (Tar för givet att hon är med hehe :D) vill komma och titta! :D GOOD LCUCK YOU!!

2010-04-21 @ 17:27:44
URL: http://annnelis.blogg.se/
Postat av: H a i d i s -

Godnatt! hoppas du haft en fin dag ♥

2010-04-21 @ 19:54:31
URL: http://haidis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0