i have a big fat smile on my face!

Haha åka raka vägen hem? My ass!

Åkte till stan och kände "nej, synd och skam att åka hem istället för att hänga på stan, vid ån med en glass!" så glass blev det! Babblade med Line och kollade på trehundra skor medan jag väntade på att hon skulle pallra sig till stan. Ååh hittade typ tre par skor som var precis den modellen jag vill ha! Det finaste paret var dessutom på rea ~ <3 mitt hjärta tog ett skutt av glädje!

Träffade Line och catchade up med allt som hänt. Satt på broräcket med glajjorna på näsan (nya favorituttrycket - glajjooooor höhö! så fult att det nästan blir CATCHING) och åt glass i solskenet! Hej vår, jag har saknat dig. Verkligen! 

Efter ett tag kom Markus och Elin, precis när Line skulle dra sig hemåt. Strange sammanträffande.. höhö! Så vi sa puss och kram till Line och snackade sen massa skit. Hur mycket mysigare är det inte att hänga när man kan hänga i solen och inte behöva dö av kyla? Såå (visar med händerna) mycket mysigare! Men alltså, Elin och Markus .. hahaha ni är härliga! Kläng i trikåer hehe ;) *high five markus*

Efter ett bra tag med massa skitsnack drog vi till bussarna och kramades hej då. Kom hem för kanske en timme sen och har hunnit äta middag med familj och mormor. Nu blir det massa mys och pyssel. Trodde förresten att det var tisdag idag, wierd! Tänkte att det var dans och grejer men icke.

Yadi yadi ya! Nu ska jag dra mig bort från datorn. Eller ja, musiken får nog stå på när jag trixar och fixar. Ha en underbar vårkväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0