home sweet home

Sitter i min mysiga säng och funderar allvarligt på att gå och lägga mig! Sickt...

Efter jag skrev klart karaktärsanalysen så drog jag mig hemåt, köpte ett par skor på vägen! Ida kom över igår och hade ett par crazy bananas snygga skor så jag köpte likadana hehe. Tack babe <3

Senare på eftermiddagen/kvällen drog jag till stan för att träffa Elin. Vi gick och åt och tjattrade läänge om massa viktiga (och mindre viktiga hehe) saker. Mys :)

Sen drog vi vidare. Det är ju påsklov hallå! Det kom upp för mig nu, haha sweet! Åkte på möte i alla fall, också galet mys! Träffade fina människor och hade det trevlig. Men efter det kände jag att mina ögon inte ville vara vakna längre hehe. Så nu sitter jag här, home at last!

Tror jag sätter på en film och firar in lovet med. Imorgon blir det hyfsat tidig väckning så jag ska nog få in min beautysleep! Skriver kanske igen ikväll, är inte säker. Men annars:

Sweet dreams <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0