hey sailor

God *vad blir det nu, kollar klockan* morgon? middag? Haha, du fattar vad jag menar sweety <3

Vaknade med svinont i halsen igen för några timmar sen, what´s up with that? Bort med det nu, vill inte vara sjuk igen!!

Morgonen har spenderats med syster, frukost, överflöd av jobbiga/spända/nervösa känslor och sedan studentklänning-koll! Vet inte om jag sagt det förut, men det är i princip jag som planerar och fixar allt för lollos student + studentbal hehe. Och kvinnan har inte hittat någon klänning än till studenten grr ..

Oh på tal om klänning (hehehee) så fanns intresse att se den ändå


Heeere you go pumpkin! Nej inga större bilder kommer hehe ;)

Nej, nu måste jag dra. Har en miljon saker att göra. PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0