hej då lördag

Hemma med värkande fötter, så värt!

Tog en tripp till Dalarna med familjen idag och hälsade på lite släkt. Åkte sådär jobbigt tidigt på morgonen, och det är mycket jobbigare när någon inte sovit något för att denna suttit och pratat i telefon halva natten .. What the heck, vi hade skitmysigt och jag lekte med världens minsta hund hela dagen. Så söt!

Vid fem-tiden drog vi oss hemåt och jag lyckades sova i bilen (!!!) under tio låtar som jag hade i örat. Haha det är enda sättet för mig att se om/hur länge jag sovit. Jag kollar helt enkelt vilka låtar jag missat, phett smart hehe. Jag har jättesvårt att sova i bilar, bussar etc. Kan typ bara sova på natten (och på lektioner ibland HAHA!) okej, spår.

Hemma så bytte jag om i panik samtidigt som jag hade en skrikande Line i örat hehe. Drog ner till stan och dansade arslet av mig, så himla kul! Länge sen hallå, det kändes! Det var en swingkväll så vi swingade loss, askul! Swing är så himla värt och man blir så glad av att se det!

Kom hem nyss i alla fall, med asont i fötterna och allt som hör till. Borde verkligen sova, lång vecka men kul som attan! Tror jag stannar hemma imorgon faktiskt, skiter i alla planer! Sovdag .. ooh hör du hur fint det låter?
Få sova ut på morgonen, gå ut till köket i morgonrock och dricka varm choklad medans kissen ligger och spinner i knät.. <3 Längtar tills det blir morgon haha.

Ska gå och tvätta bort sminket och sova! Får se ifall jag orkar äta haha.
Ha det bra och sweet dreams!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0