ha-HA!

HA! Kolla vem som har sovmorgon imorgon - igen! Till 14 den här gången, oj oj!

Kom hem för kanske en timme sen efter en heldag. Först rep från 11-15 (aaaskort! surprise!) som var så mycket roligare idag. Hann till och med äta lunch ute i solen, schteek! Sen drog vi hem vid 16 och jag kan inte fatta hur trött jag var! Sjukt! Så jag funderade helt allvarligt på att stanna hemma och sova hela kvällen men ickee. Fina vänner jag har som ringer och skriker i mitt öra "Du ska INTE vara hemma på valborg flicka!" haha <3

Valborg var myys. Först hängde vi hos Lisa och sedan drog vi till brasan. Himla minibrasa haha! Ok sorry guys hehe ;) Sen när det började regna en del så fortsatte vi kvällen hemma hos Elin med pizza och babbeeel. Yes, du fick den korta versionen men jag känner att jag snart kommer somna med datorn i knät. Kissmiss ligger och sover sött och jag känner starkt för att göra detsamma. 

Haha så random egentligen att jag sitter ett på natten och väljer, istället för att få sova, att skriva ett inlägg på bloggen. Jag som hela tiden tänkt att jag inte skulle hinna det (vilket jag logiskt inte borde hinna) men så mixar jag om allt huller om buller och får några minuter över. Eller ja, dem minuterna tar jag från min sömn.. Meen what the heck.
Nu ska jag sova så sleep tight! Bless <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0