and she´s back!

Det blir väldig många "hej jag kom precis hem" -inlägg känner jag hehe. Men that´s life, jag är inte hemma för det mesta.

Jag, Emma och Emilia gick omkring i stan i några timmar, och jag måste säga att inget slår sommarmysiga promenader mellan de gamla husen i stan! Köpte lite smågrejer, en jättesöt väska och en skjorta/blus. Sen satte vi oss på ett café och babblade någon timme. Det var för kallt för att sitta på en uteservering, not cool! Men det kommer.

Sen mötte jag upp lite vänner och vi röjde omkring på stan (på en gata som INGEN hade sett att den funnits där förut! scaryy ..) tills jag blev så galet trött efter en sen natt och åkte hem.

Har precis ätit middag och ska städa undan lite tills Linda kommer. Tänkte köra en myskväll, är för trött för något annat hehe.

Men ha det bra, hör nog av mig senare igen <3

Kommentarer
Postat av: Bredeseline

I have surfed to your site accidentally and can not break away from it. It is really great!

2010-12-12 @ 21:44:48
URL: http://bredeseline.blog13.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0