älskade Stockholm!

Kolla vem som hinner uppdatera va va va!? Haha god morgon!

Alicia Keys, Salem al Fakir och Coldplay pumpas. Jag försöker suga åt mig all myskänsla som finns i morgonluften innan jag ska börja skynda att fixa mig.

Vill du veta någonting random om mig såhär på morgonen?

Ljudet av en väckarklocka som ringer.. Jag vet inte ens om jag kan beskriva vad som händer med mig haha, serious! Mitt inre stelnar till, jag får må-illa-liknande känslor och jag måste bort, fort! Alltså en vanlig väckarklocka, beep beep - ljud. Det är så gripande äckligt, hur kan man vakna till sånt? Därför sättar jag alltid mobilen.

Jag tror inte min söta syster vet om det här faktiskt, så i ett försök att vara snäll hade hon satt min klocka åt mig nu på morgonen .. *kräks* Hahah nej då, men nästan. Har fortfarande ont i magen, allvarligt. Okej, jag fnissar åt mig själv men det är sant!

Nu måste jag upp och snart göra Stockholm osäkert! Ha en underbar dag <3


Kommentarer
Postat av: anneli

HAHAHA jag förstår hur du känner angående väckarklockan!

2010-04-11 @ 15:34:11
URL: http://annnelis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0